Siirry sisältöön

Naantalin Energian vinkit maksuasioiden järjestelyyn

Julkaistu: 10.10.2022

- Laskutusjakson voi vaihtaa tiheämmäksi. Yleisin laskutusjakso kuluttaja-asiakkailla on kahden kuukauden välein. Asiakkaan pyynnöstä voimme vaihtaa laskutusjakson kuukausittain laskutettavaksi. Tällöin asiakas saa laskun joka kuukausi ja laskulla on vain yhden kuukauden kulutus aiemman kahden kuukauden sijaan. Lähetä meille sähköpostia asiakaspalvelu a naantalinenergia.fi ja pyydä laskutusjakson vaihtoa. Laskutusjakson muutokset ovat maksuttomia.

- Ennen laskun erääntymistä tehtävistä maksujärjestelyistä ei veloiteta lisäkuluja. Kannattaa hakea joustoa heti, kun oma taloustilanne sitä vaatii. Huomioi kuitenkin maksukykysi kokonaisuutena: auttaako eräpäivän siirto tai pystytkö maksamaan eriin jaetun laskun lisäksi myös muut tulossa olevat laskut? Katso yhteystiedot alta.

- Voit hoitaa maksuasioita myös itsepalveluna verkossa.Ropo Online -verkkopalvelu on hyvä ratkaisu erityisesti, kun tiedät, että eräpäivän siirto tai laskun pariin osaan jakaminen riittää taloutesi tasapainottamiseen. Onlinessa voit siirtää eräpäivää itse ja saada 14 vrk maksutonta maksuaikaa. Laajempien maksusuunnitelmien osalta saat apua myös Ropo Onlinen chatissa.

Naantalin Energian maksuliikennettä hoitaa Ropo Capital:
naantalinenergia a ropocapital.fi
puh. 09 4246 1327 ma-pe klo 8-20, la klo 10-15 



Takaisin
Ota yhteyttä