Naantalin Energian laskujen maksamisen tilinumero muuttuu

Julkaistu: 30.3.2020

Tilinumero vaihtuu ja asiakaspalvelussa uudet yhteystiedot

Naantalin Energian laskutus muuttuu 20. tammikuuta 2020.  Jatkossa suomalainen laskutuspalvelu Ropo Capital hoitaa laskun lähetyksen, maksuvalvonnan ja perinnän. Laskun lähettäjä on edelleen Naantalin Energia Oy, mutta pankkitilinumero muuttuu. 

Naantalin Energia tehostaa laskutustaan, ja jatkossa Naantalin Energian asiakkaiden maksuneuvontaa, -valvontaa ja perintää hoitaa Ropo Capital -laskutuspalvelu. Muutoksen myötä voimme palvella asiakkaitamme entistä tehokkaammin laskun maksamiseen liittyvissä asioissa. Muutos koskee vain laskun maksamista, muissa asioissa Naantalin Energia palvelee asiakkaita entiseen tapaan.

Laskutuksen asiakaspalvelunumero muuttuu

Naantalin Energian asiakkaat voivat laskun maksamiseen liittyvissä kysymyksissä olla yhteydessä Ropo Capitalin asiakaspalvelunumeroon 09 4246 1327. Ropo Capitalin asiakaspalveluun voi olla yhteydessä myös sähköpostilla osoitteeseen naantalinenergia a ropocapital.fi

  • Ropo Capitalin kautta hoituvat eräpäivän siirto,
    maksusuunnitelmat ja muut maksamiseen liittyvät selvitykset.
  • Naantalin Energian asiakaspalvelu ei enää hoida
    laskun maksamiseen liittyvää neuvontaa.
  • Muutos ei vaikuta voimassa oleviin e-lasku-,
    suoramaksu-, verkkolasku- ja sähköpostilaskusopimuksiin.
  • Mikäli laskusi on päivätty 19.1.2020 tai ennen,
    ole yhteydessä Naantalin Energiaan.

Ota käyttöön sähköinen e-lasku

Naantalin Energian sähkölasku on mahdollista tilata myös e-laskuna, joka toimitetaan sähköisesti suoraan vastaanottajan verkkopankkiin. E-lasku on paperilaskua helpompi vaihtoehto, koska laskun tietoja ei tarvitse itse näppäillä verkkopankissa. Laskut arkistoituvat verkkopankkiin, joten niitä voi tarkastella myöhemmin. E-lasku on myös ekologinen vaihtoehto, sillä se säästää paperia.



Takaisin
Ota yhteyttä